tirsdag 10. februar 2009

Tirsdag (Frustrerte fruer-dagen)

Jeg kan være glad for at Heidi drassa meg med på bunnpris i dag! Flaks var det! For bare se hva som har dukket opp i butikken nå :D :D :D Jeg fikk låne penger av Heidi og nå er jeg en lykkelig jente (inntil videre).



















Ellers i dag har vi tatt sånn passbilde ting til årboka. Alle måtte holde i en ramme og helst gjøre noe kreatvt med den på bildet... Slik er det å gå på den kreative fagskole :p Nå må jeg gjøre litt research til oppgaven vi holder på med, ellers får jeg et dårlig utgangspungt... I kveld kommer f.f,
jeg har da nooe å se frem til i dag også :))) (dobbelt hake?)

1 kommentar:

  1. Naaaam! Flaks ja! Skal hamstre fremover. Vi tar vare på alle boksene så ser vi hvem som har spist mest! Det gjorde jeg i fjor. ;D

    SvarSlett