lørdag 14. mars 2009

Jeg har vært på Toilldag i deg. Så nå er jeg klar for grillfest på marinen eller i en hage ellir i en bakgård elller på en terasse eller hvor det måtte være.
Nå kan våren bare komme! (For jeg har kjøpt dene kjolen)


















Ellers skal jeg ha tacosalat til middag i dag, så det gleder jeg meg til. Og etter det skal jeg på kino med Siri og hennes storesøster (som foresten skal gifte seg), og det gleder jeg meg også mye til. Livet er herlig, P3morgen er herlig, nei forresten... Bare livet.
God lørdag til deg.

7 kommentarer:

  1. den kjolen er så fin! når jeg var innom var det bare tre igjen. :O

    SvarSlett
  2. ømh, dette er egentlig Heidi. Stian har hacket macen min. :P

    SvarSlett
  3. Når var du innom? De hang opp en haug til mens jeg betalt. Jeg lo litt da det sto at stian hadde vørt innom å sett på kjole :)

    SvarSlett
  4. Ha ha! Jeg visste at han der Stian var litt rar:P Synd han ikke er tøff nok til å innrømme at det faktisk er han som ønsket seg den kjolen, men later som han er Heidi i stedet!

    SvarSlett
  5. Oi, fin! Jeg vet det var du, Stian!

    SvarSlett
  6. ...Det var meg. Heidi ble bare så flau.

    SvarSlett