søndag 26. april 2009

Det var kjempefint å se Kaada orkesker i går. Han der kaada er så flink. Også hadde han med seg mange andre flinke. Da ble det selvfølgelig UTROLIG flått å se/høre på. Det var en veldig magisk konsert.
Ellers om dagene har jeg det ganske fint. Jeg har denne flåtte, fåtte følelsen pga. han nede i Oslo. Det er deilig og jeg glemmer nesten at jeg har utrolig masse å gjøre. Vet ikke hvor fint akkuratt det er.

Så har jeg spist sushi med Marie og Heidi idag. Hjemmelaga, og det ble bare 40 kr pr. stk :D

3 kommentarer:

  1. Heldige du!:) I går kom Ole-Marius hjem og kunne rapportere at han hadde fått klappe Lukas på skolen. Kanskje det passer å gå tur neste søndag istedet?:)

    SvarSlett
  2. Neste søndag bør gå bra :)
    Ja, han Lukas var plutselig vekk. Også var han Ole som hadde tatt han, ja :)

    SvarSlett
  3. Jeg elsker billig sushi! :D MEEEEER.

    SvarSlett