onsdag 1. april 2009

Lukas

Her er jeg og Lukas. Sånn ser vi ut på tur.


















Idag har jeg jobbet med opptaksprøve til kunsthøgskolen hele dagen. Det er mange om beinet, så det dlir antagelig ikke noe inntak (av meg). Men man kommer aldri inn hviss man ikke søker. I morgen må alt være i boks og blekka poststemples. Så er det Bergen igjen, frist 15.april. Jeg prøver lykken.

Lukas var med på skolen i dag. Lukas trives på skolen. Særlig når det faller mat på gulvet. Men det liker ikke mor...

9 kommentarer:

  1. Haha Lukas ser ut som han har downs.

    15 april sier du?! Kanskje jeg søker jeg og da! Selv om jeg egentlig ikke vil til Bergen......

    SvarSlett
  2. Jo klart du vil til bergen. Hviss vi reiser sammen :D. Hviss begge kommer inn... :P Hviss ikke er bergen teit.

    SvarSlett
  3. Nei, dere vil ikke til Bergen! Dere er bare noe dere tror nå. Enten blir dere i Trondheim, eller så får dere flytte til Oslo. Dermed basta!

    Heidi: Lukas ser ikke bare sånn ut. Han har downs. Og det er kult! :)

    SvarSlett
  4. Til dere som ike fårstår irroni, han har ikke egenlig det. Bare mange likhetstrekk...

    SvarSlett
  5. ærlig talt... du kan ikke seriøst vurdere Bergen over Oslo vel... enten må du komme til meg eller bli hos siri så jeg kan besøke dere samtidig, og slå begge dere fluer i en smekk

    SvarSlett
  6. Dette er uansett MITT valg og ikke deres.

    SvarSlett